Sabtu, 20 Ogos 2011





say what..aku da ta sabar da nak raye.mesti korang pon same an?bju raya dah bli smue dah bli.ta sbar da nak pkai pagi2 rya.aku paling suke pagi raye,coz waktu pagi 2 la semue orang siap lawa2,and then sediakan biskut raya.dan yg pling aku suka sekali time orang takbir raya...sedih ada gembira ada...waahhh!!!!ta sbarnyaaaaaa......tiap2 kali rya aku yg pertama p isi kan biskut dlam balang.aku suke kerje 2.sbb aku suke makanan,tengok la bdan aku..hahahahah!!ok.lpekan tntang 2.time rya semue saudara mara dtg rumah,best gler..meriaahhhh weihh.aku suka sangat2.time rya jgk la buat aku sembelit.mau ke tidak,rya taun lpas mcam2 aku bedal je mkn.laksa,nasi tomato,bhun sup kuih kuih raya lagi dohhh..cmpai g klinik ambik ubat.hahahahaha!!tp aku ta ksah asalkan aku puas.aku hrap rya nie dpat duit raya bnyakk2..heheheee..  ;D
perkara yg wjib tiap2 pg raya,salam ngn ma and p and all family.aku suka bab 2.mintak maaf la,siap kuar air mta kot.hehehe...lyan prasaan malumlahh..hahahah.ok lah.ta mo la taip pnjang2,nnti korang bca ltih plak kan.kan blan puase kan..heee..bye.thax membaca coretan si gadis manja ni .. i love u ;)



                                                                          Syazani @ Wawa

1 Ulasan:

Di 21 Ogos 2011 4:20 PG, Blogger moshiebie berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama