Ahad, 24 Julai 2011




memulakan diriku memakai tudung untuk ke mana saja :)


hello u all.aku nak story kit nie.lpas je aku dgr ustaz ckp kn law tak pkai tdung dose jer memanjag dan seksaan kite ta ttup aurat kan mmg truk gler lah.lbih2 lagi law ltak pic yg ta pkai tdung kt fb.law time kite dah mati ker,selagi ada pic yg ta pkai tdung 2 an,slagi 2 lah dosa kita akan mnyeksa kita di alam kbur nati taw.coz dse ta pkai tdung.so dengan bertekad nye aku ini..aku da delete kan semua gambar yg ta pkai tdung,jus ada yg pkai tdung je.. :)and then kat luar pon aku dah selalu memakai tdung.allhamdullillahh la syukur kehadrat ilahi..aminn.. :)


                                                                        Syazani @ Wawa

1 Ulasan:

Di 26 Julai 2011 pada 7:38 PG, Blogger moshie bie moshie berkata...

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama