Isnin, 1 Ogos 2011



















u know what?aku miis gile time berbuke di kampung.cbb kat sane rmai orang,ada tok,tok wan,mak ngah,pakngah,mak tih,paktih,spupu dan rmai g.best cecagt2.tp taun nie juz berbuka ngn mama jer.ayah kak ta de.ayh g perlis cbb kerje kat cner.lpas sminggu bru blik cnie blik.akak pulak ada kat kolej dye.sunyie kan aku.yes mmg ta best ta meriah.aku tringat g time berbuke kat kmpung..sblum berbuke 2,aku ngn fmily dan mak pak saudare aku and tok and tok wan aku g beli kat bazar..meriahh weihhhh..bergelak ketawa,happy sane sini.nie ta.aku ngn mama aku jer.mane best.tp ta pe..janji aku still ada mama aku tuk tman aku.kat kmpung time berbuke penuh kat atas meja.mcam2 mknan ade.ada rmai orang.rindu weiihhh!!!!hmm....bila la aku dapt blik kmpong ek?ayh dok kat cne so susah skit nak blik kmpong.hmm...aku nak blik!!! T___T
aku rindu giler weihhhhhh!!!


                                                                        Syazani @ Wawa

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama